not ready to make nice

hejhej, förlåt för jag inte bloggade igår men jag hann inte. jag och emma vaknde och fixade oss sen kom fanny. vi åkte till stan för att fika :e vi var på stan i kanske två timmar sen åkte vi och kollade på hockey :) vid 5 ungefär så åkte vi till fanny och vid halv 8 så åkte vi till mig för jag och emma skulle äta då. sen träffade vi malin, marcus, jacob och marcus hultgren. vi var ute och hade kul :e vid 10 så kom fannys mamma och hämtade mig fanny och malin. så jag kom ju kanske hem vid 10 över 10 typ. så jag hann inte blogga då för jag satt mig vid tv:n då i stället.

idag så har jag bara spelat tv-spel och tränat :) nu sitter jag och pluggar för vi ska ha matte prov imorgon.......... och jag längtar ju så mycket.... eller inte.... måste bara få säga att det är 50 dagar kvar till thailand :D det ska bli så jävla gött att komma ifrån sverige i en månad (Y)
ni får ha det så bra!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0