nu sitter jag och

inte gör något alls faktiskt. Emma åkte för en kvart sen typ? efter skolan så åkte jag hem till sofia sen kom emma dit också. vi hade en väldigt roligt faktiskt (Y) klockan 21;00 ikväll så är det greys anatomy, haha mobbas inte för jag vet inte hur det stavas:e men det får jag inte missa i alla fall. imorgon är det skola som vanligt.... men vi har bara en lektion imorgon och det är SO sen så har vi bara träslöjd och sen ska vi åka och kolla på bio. det ska bli super trevligt. haha om jag ska vara ärlig så längtar jag till skolan imorgon :D nu måste jag träna på spanskan som jag inte gjorde förra veckan men vi får hoppas på att det gick bra på provet. jag hostar har ont i halsen så det känns som om jag börjar bli sjuk :(
VI HÖRS




LOVE YA GIRL !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0