snart kommer

fanny och sofia till mig. eller snart och snart dom kommer vid 3 ungefär. sen när dom har kommit till mig ska vi till sofia. nu sitter jag och kollar på phineas och ferb :) och snart ska mamma börja göra soppa till mig. det var jätte länge sen jag har ätit soppa. sen senare så ska vi till david igen tror jag? och idag färja fanny håret brunt så det ska bli spännande och se det! och det är bara 42 dagar kvar tills thailand :D asså jag räknar ner på min mobil och jag började på 144 dagar och nu är det bara 42 dagar kvar. det ska bli så himla roligt! jag bloggar kanske ett till inlägg här hemma eller så bloggar jag senare när jag kommer hem. en sak till det lutar åt att jag ska få sweet tröjan och jackan jag vill ha :d
vi hörs senare, ni får ha det så bra !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0