städa ?

hejhej, jag har inte bloggat på kanske två dagar nu ?
men jag har inbte hunnit, för igår så hann jag inte blogga för efter
skolan så skulle jag, sofia och malin till stan och köpa saker till våran fanny.
vi har köpt saker till henne men jag kan ju inte säga det nu :e
igår så hade ebba en tjejkväll hemma hos henne så hon frågade om
jag ville komma till henne vid halv sex så jag köpte ett naglack till henne.
nu är alla dom där tre i örebro så jag väntar på att dom ska komma hem ;)
jagg har städat hela dagen jag har inte ns fixat mig :e
men jag ska nog göra det snart, just det vi ska sova hos fanny idag också.
imorgon har vi sista seriematchen :'((
jag vill tillbaka till kalles  :'(
fan vad vi hade kul!
aja men nu ska jag nog göra mig iordning.
vi hörs


har dessutom fixat så mina medaljer ligger på min hylla över sängen.
fotboll is my life you know ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0