tik tok - magnus weideskog

hejhej, jag är ledsen att jag inte bloggade något igår, så jag säger vad jag gjorde igår nu i stället. jag skulle ju springa med moa, malin och jonna :) men moa hade pratat med några i vårat lag så dom sprang också med oss. vi sprang ett varv, haha vi tänkte typ springa tre varv, haha men det blev ju inte så :e när vi hade sprungit ett varv så åkte vi till IP efter och var där pch prata och vi hade massa kul. vi kanske 19;00 tiden så åkte vi alla hem och jag hade bara en kortärmad tröja och ett par shorts så jag frös ihjäl typ :e idag så skulle jag med malin till stan och göra massa, men jag kom på att jag har dyng mycket läxor så jag var tvungen att göra dom, men jag är inte klar med dom.. just det mamma var ju i örebro och hon kom hem med mina tröjor :D
VI HÖRS SENARE, KANSKE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0