torsdag

idag har skolan varit soft väldigt soft. vi hade bara en lektion sen var det bara slöjd, lunch och bio (Y) vi slutade halv tre men det var okej. jag tror inte att jag ska till skolan imorgon för jag mår inte så bra. nu sitter jag nere vid tv:n och tar det lungt, haha här nere kommer jag sitta hela dagen tror jag? om jag ska vara ärlig så är det gött att bara ta det lungt ibland :) det är bara 67 dagar kvar till thailand nu också :D nu vet jag inte vad jag ska skriva :(
vad ska ni göra idag/ikväll? alltid kul att veta :)
VI HÖRS


om man kollar riktigt noga ser man min mobil i mitt ögAAA :e


Kommentarer
Postat av: MalinEricson

men haha lovisa :e

guuuuuuuuuuuuu va coooooooooolt att man kan se din mobil (H)

2010-10-07 @ 17:27:42
URL: http://malinannelieericson.blogg.se/
Postat av: sanna andersson

ta det lungt och ja inte ett skit faktiskt :)

älskar din blogg!

2010-10-07 @ 18:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0