allt från örebro (y)

hejhej, nu kom jag hem för en timme sen från skolan.
skolan är så jävla tråkig nu för tiden..
vi har haft:
skriva en saga
pulsprommenad
bild
matte
engelska
spanska
det har vi haft idag i skolan.
på ondsdag så har vi klasskampen (y)
och vi ska vinna!
vi har vunnit varje gång förutom en ! (y)
nu sitter jag och snackar med KoRv MaRcUs!
han är rolig han :e
jag kanske bloggar lite senre
pusssss


cubus, 129 :-

ginatricot, 199 :-

peces, 200 :-

dinsko, kommer inte ihåt vad dom kosta

ica-maxi, mamma köpte med dom :e
sen har jag mina svart sen förra året (y)

stadium, 1199 :-
min resväska som jag ska ha till thailand och i framtiden.
tack för allt mamma <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0