journey - don't stop believin

hejhej, nu kom jag nyss hem från träningen.
vi får vara på gruset nu med så vi körde fotbolls brännboll idag igen, söft !
haha samtidigt som jag bloggar nu så äter jag samtidigt om ni ville undra.
som sagt tisdagar är inte roliga i skolan.....
men nu kommer jag till en helt annan sak, på våran klass resa så ville speciellt
jag, moa och malin till liseberg men såklart så blir det inte det, det blir kloten.
det är något ställe man får vara på i två dagar och man får göra äventyr och
typ linabana, klättra på rep högt i luften och sånt där.
a men i alla fall så överaskade min mamma, moas mamma och malins mamma oss
att vi sex ska åka till lisberg eftersom att vi inte skulle dit på klassresa så
vi ska åka någon gång i sommar nu, fyfan vad kul det ska bli (Y)
idag så kom mamma hem med en ny tröja till mig som hon tyckte att
den passa till mig, så hon köpte den och en ny bad hair day mössa (Y)
tack mamma älsar dig ! jag har inte hunnit tagit kort på dom så jag visar
som imorgon eller något :)
men nu måste jag nog äta upp :e
jag hör av mig imorgon igen då !
pussssss


jag saknar dig & bara 76 dagar kvar nu bästevän <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0