rävåsen vs ksk

hejhej, dagen började med att gå upp klockan tjugo i åtta -.-
sen gjorde jag iordning mig och åt och så.
idag började jag klockan tio över nio (y)
FYFAN vi har någon klimat smart mat som dom kallar det för så det är dyng äcklig mat i skolan..
fyfan jag trodde jag skulle spy idag i
skolan när jag åt den där äckliga fisken.
men iallafall, vi gör något eget parti i skolan
och mitt parti kommer vinna :D
imorgon, så har vi match mot ksk och vi ska vinna stort !!!!
och jag hoppas att dom inte har med sex nittiosjuor som förra gången vi mötte dom-.-
och imorgon i skolan så har jag hemkunskap
då ska vi göra kyckling ben, hasselbacks potatis och bea sås (y)
mamma mia så göttttttt!
men nu ska jag gå ner och kolla på idol,
så vi ses kanske senare eller imorgon kanske
pusssss


bästa laget såklart !!!

jag saknar dig bästevän :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0