seger (Y)

NU ÄR JAG SÅ JÄVLA GLAD,
FÖR VI VANN KLASSKAMPEN OCH STAFETTEN!
FYFAN VAD VI ÄR BRA !!!

___________________________________

idag gick jag upp klockan sju på morgonen.
kanske tio i åtta så åkte jag till moa.
när jag kom dit så var malin där också.
sen vid kvart över åtta kom jonna till moa.
vid halv så åkte vi till nobell.
min klass började med längdhopp, vi tjejer
skulle få 3,25 men jag fick 3,15 så på den grenen fick jag tre poäng.
efter längdhoppen så skulle vi kasta med en gul boll.
haha jag kan inte kasta med en sån så jag fick bara två poäng där :e
efter det så hade vi 800 meter.
fyfan det var det jobbigaste...
man skulle ha 3,15 för att få fyra poäng och såklart så får jag 3,16...................
jag blir så jävla arg på mig själv, fyfan :@
efter 800 meter så var det höjd hopp.
jag klara 90 centimeter, och 1 centimeter.
sen så skulle det vara 1,10 centimeter och vi hade tre försök.
dom två första bomma jag men nästa klara jag nästan.
jag var över med hela kroppen och allt men mitt finger nudda den där pinnen :(:(:(:(:(:(:(
så då vart det tre poäng igen..............
efter det så var det lunch, vi fick en jätte äckling baguette men köttbullar,
det var så äckligt att jag nästan skulle spy.
efter lunchen så skulle vi stöta kulla.
där gick det iallafall bra vi tjejer skulle stöta 6 meter och killarna 7 meter.
jag kasta dit killarna skulle kasta så jag fick fyra poäng där :D(Y)
alla i klassen fick fyra poäng där utan sex stycken.
efter det så hade vi 60-meter alla var tvungna att få minst 9,50 för att få fyra poäng.
lovisa är bra för att hon fick 9,49 :D (Y)
i'm so happy :))
vi har vunnit alla år nu :D
BRA KLASS 6B IFRÅN KARLBERGSKOLAN !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0