slaggar hos lisa inatt!

rubriken säger ju en hel del faktiskt.
mamma och pappa ska  någonstans med lisas föräldrar och massa andra.
så jag sover hos lisaaa inatt :D
men nu sitter jag och kör g5 på blip.se :e
hahahha jag körde jämt det när jag var liten så jag fixa så jag kunde göra det.
jag sa ju igår att jag skulle blogga efter matchen men jag gick ut med sofia och fanny.
vi åkte ner till stan och träffa massa där sen åkte vi till mc och köpte glass.
efter kanske en kvart så åkte vi till marcus och jacob :)
jag tror vi va med dom i en timme kanske ?
när vi åkte förbi ett hus så står det en gubbe och glor på oss, ahaha jag vart dyng rädd :(
vi cykla väll mest runt sen.
jag var med fanny och sofia på dagen också, vi gjorde typ inget.
idag så vaknade jag klockan nio och kunde inte somna om :(
men då gick jag in på datorn ochsåååå.
men jag kanske bloggar senare sen hos lisa eller hemma!
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0