stolt är jag !

rubriken säger en hel del faktiskt.
på träningen så körde vi fotbolls brännboll, och reglerna var om man t.e.x tog lyra så fick man 5 poäng.
jag tog lyra när anders sköt, så jävla stolt :D
men det är värsta tråkigt att träna på gruset...
och snart ska vi börja träna inomhus eller iaf på gruset (N)
haha så jävla kul att vi kör fotbolls brännboll (Y) så jävla kul !
idag på hemkunskapen så gjorde vi kyckling och klyftpotatis och egen sås, mums mus!
idag i skolan så har klassen pratat mycket om fair play cup.
så nu har vi sagt vilka som ska vara med i cupen.
den ska vi vinna eller vad säger ni 6B !!!!
nu måste jag göra spanska läxan för jag har inte övat på det den här veckan, och läxan är tills imorgon, vad bra NOOT !
just fan imorgon är det skolfoto eller klassfoto eller vad det heter :/
jag har ju nyss kommit hem från träningen och mitt hår är blött, jag måste hinna platta håret ikväll göra läxan äta och kolla på idool, jippi lovisa kommer inte hinna :D
men nu ska jag göra läxan
vi hörs imorgon eller senare 
pusssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0