totally spies

jag vill ha en ljus jag rosa halsduk, jag vill och jag måste !!
mamma skulle till stan sen så hon ska kolla om de finns någon kvar, hoppas (Y)
i förra inlägget så blogga jag inte särskilt mycket, så jag tän´kte jag måste ju berätta hur dagen har varit.
idag så vaknade jag klockan sju och då gjorde jag mig iording och sen gick jag till skolan.
idag så hade vi SO i skolan och man ska göra alla land i Europa och det är skit bra (Y)
nu sitter jag och kollar på totally spies hihi det är också dyng bra (Y)
på fredag så är det nya avsnitt av hannah montana =D det måste jag se.
imorgon så ska jag vara med emma och sen ska clara vara med också men det vet
inte emma men det vet hon nu om hon ser det här :)
kontakta mig då emma!
nu ringde mamma nyss och sa att hon var på väg till stan så vi får hoppas på det bästa!
PUSS


jag är ful :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0