hos sofiaaaaa

hejhej, nu ska jag göra ett ordentligt inlägg :e
förut så åkte jag och pappa och köpte svarta converse till mig (Y)
sen när vi hade köpt det åkte jag och pappa till aero tränigcenter för att pappa skulle prata med någon där?
efter kanske tio minuter så åkte vi hem och åt.
sen när jag hade ätit klart så skulle jag cykla till sofia, men såklart var min cykel snodd, troddejag :e
då gick jag i till pappa och sa det och vart ju inte direkt glad...
jag vart så chockad eftersomatt den var borta så jag bra gick.
jag skrev ett mass sms och skrev: jippi mín cykel är snodd, då skrev fanny men den är ju hos malin?
då tänkte jag just fan jag cyklade till malin igår när vi skulle till stacken sen så kom ju farmor och farfar och hämta mig där så då tog jag ju inte med cykeln :e
hahahah vilken jävla tur jag har alltså :D
aja den är ju inte snodd iaf.
vid fem så ska jag och sofia gå till hockeyn.
sen ska fanny, sofia och malin till stacekn igen, haha det var grymt tråkigt där!!!
men jag bloggar nog när jag kommer hem ikväll vid nio kanske.
vi hörs senre
pusssss


haha jätte fin bild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0