wtf ? :o

Kissie kom till Fingestminglet och kollade snett. Försökte ta kort och gick fram och sa till personerna på resturangen att jag drack. Vilket inte stämde. Vi hade druckit alkohol innan vi kom till det stället, och det var kanske runt 6. Men sen runt 10 så fick jag och hämtade en Pepsi, Alexandra går då in i mig med flit när jag går förbi så jag tappar min Pepsi på golvet. Av reflex så drar jag av henne löshåret och frågade vad fan hon höll på med.

Då började hon kalla mig ”tandlösa hora” och jag slängde ur mig ” ljug inte för mycket, då blir näsan ännu större”. Väldigt omoget och dumt, så jag går och hämtar en ny cola och killen som jobbar där säger att jag absolut inte får dricka där eftersom Kissie hade sagt att hon haft bilder på min när jag dricker alkohol och hotade med att hänga ut resturgangen. Jag blev arg men gjort inte så mycket mer.

Sen när jag ska gå ut från restaurangen så slänger hon någon dum kommentar så jag skvätter Pepsi på henne, men det kommer på Izza och hon puttar bak mig av ren reflex och Alexandra sparkade mig i sidan när jag låg ner. Izza är inte anmäld, men det är Alexandra. Det kan ni ge er fan på för nu är jag så jävla trött på den bruden, man sparkar för fan inte på någon som ligger ner.

vad fan har häbt igentligen ?
man vet inte vad man ska tro på ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0