3 minuter återstår

Ska snart gå ner till tv:n och sätta på kanalen 4 och ska ju självklart kolla på solsidan! Den bästa serien som finns helt enkelt! Har precis ätit och nu kollar jag runt på hemsidor på kläder, har hittat massa snygga tröjor som jag vill ha. Är något enormt shopping sugen så jag ska fråga mamma om vi kan åka in till marieberg till helgen! Haha jag fick en kommentar om mitt förra inlägg om saker jag längtar till och då stog det pip då?!?!? Och självklart längtar jag så himla mycket till det men det kom inte upp på minnet då i den stunden! Men jag längtar oerhört mycket till PIP också ;) Nu ska jag snart gå ner! Ha det bra! Hörs kanske senare



En STOR saknad om man säger så...
Men vi kommer komma tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0