asså seriöst

Sitter i mitt rum och äter makaroner med köttbullar. Det gick bra på tränigen förut och jag är himla taggad tills imorgon! Och nu är jag verkligen irreterad också, seriöst. Skit samma jag bryr mig INTE! Nu ska jag lyssna på e  låt som jag blir glad av för jag är inte så glad nu.. Hörs senare!
Och bara för det får ni några låtar som jag älskar!

Don Omar – Danza Kuduro, bästa låten som finns!!
The Fray – How To Save A Life
Chris Brown – Yeah 3x - Explicit Version
The Lonely Island – I Just Had Sex - Edited Version
Petter – Baksmälla
Edward Maya Featuring Vika Jigulina – Stereo Love - Radio Edit

finns mer men dom går om och om igen på spotify!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0