blekt håret

Andledningen till att jag inte har bloggat något idag är för att jag kom hm från skolan halv fyra sen så åt jag och tiden bara sprang iväg och sen vid tjugo i fem skulle jag på träning så jag hann inte ens sätta på datorn. Träningen slutade sex och då kom mamma och hämta mig och då åkte vi hem och blekte mitt hår :D Jag gjorde inte slingor utan mamma hade köpt med en sprej som heter: Blondie tror jag? Men då får man sprejja i sånt där i håret och sen blåsa håret osv osv.. Men slutresultatet blev kanoners, jag är jätte nöjd! Och ni ska dessutom få bild på håret nu, duktig jag är! Vi hörs senare men om vi inte gör det hörs vi imorgon, kram på er ♥

Från - Hej
Kommentar - hej lovisa :)
har du vart på gotland cup någon annan gång ? (kvittar vilka som spela)
var det någon som du var med då , kompis eller någo?
och en sak till, säg alla dom du var mest med på gotland , inte din mamma eller
pappa :D
TJARÅ :D

Svar - hej på dig,
ja jag har varit på gotlandscupen en annan gång, min syster och
hennes lag var med på den cupen!
ja Linnéa Sundells syster gick också i det laget då så jag var med Linnéa hela dagarna!
haha gud vad kul vi hade om jag tänker efter!
jag var ju mest med Linnéa och Jennie var med oss också kom jag på nu ;)
haha TJARÅ :D


så ser det ut nu, NI kanske inte ser någon skillnad men tro
mig det är en STOR skillnad!!


Kommentarer
Postat av: Lisa Hultgren

Kan du lägga ut en bild på sprayen?

den värkar funka rätt bra (a) (k)(k)

2011-02-09 @ 07:26:58
URL: http://hulta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0