fotboll ♥

Har precis bytit kläder och fixat till mig lite. Idag kör vi på inget smink jag orkar verkligen inte bry mig hur jag ser ut! Jag längtar tills imorgon så himla taggad är jag! Vi ska vinna cupen har mitt lag och jag bestämmt! Jag ska ju sova hos Moa ikväll så det blir nog ingen bloggning under natten eller jo jag kan ju mobil blogga! Jag längtar tills min födelsedag för det ända jag önskar mig är en system kamera!! Och sen så skulle det inte sitta fel med en ifhone men det kommer jag aldirg få eftersom att jag nyss har fått en ny mobil.. men man kan ju alltid hoppas! Oj nu vart det ett långt inlägg så nu ska jag vara tyst! Kram




tänk om man skulle ha sånt hår, det skulle vara snyggt!

och haha tänk om man skulle ha en sådan hand, det skulle vara lite roligt faktiskt!


Kommentarer
Postat av: EmssO

ifhone

gu va gullig du är

iphone stavas det lolli

2011-02-12 @ 17:14:23
Postat av: ANONYM

HEJA BRÅTEN & RÄVÅSEN ! ! :D:D:D

JAG HEJAR MEST PÅ BRÅTEN MEN SEN KOMMER RÄVARNA!

2011-02-12 @ 17:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0