fråga

från - en av dina läsare
fråga - hur gjorde du målen? :D

svar - jadu hur jag gjorde målen jag gjorde?
den första målet jag gjorde gick till så här:
vi hade precis gjort ett mål så det stog 1-0 till oss,
sen så tar dom ju avspark vet ni ? alltså på mitten!
och då när dom hadepassat tog jag bollen ifrån henne och dribbla bort
backen och sköt i vänstra hörnet så det blev mål :D jag vart glad då! haha
och det andra var typ att målvakten var värsta långt ute så jag
lobba bollen över henne så den gick in :D
så gick mina mål till!
-----
hej, nu sitter jag fortfarande att webbar med emma.
och imorgon ska jag ju vara med henne och sofia ska vara med också.
vi ska gå på stan! och sen ska vi gå till mig och äta för sen ska jag och
emma på träning på nobel, och jag hoppas att vi ska springa många varv
runt det är såååå kul tycker jag!
men nu har jag också kollat på några hemsidor om kläder och jag ser alltid
något som jag vill ha i min garderob! kommer bilder på det också!
och idag räknade jag ner hur många dagar det är kvar till min födelsedag!
105<3 jag längtar, önskar mig BARA en systemkamera!
men vi hörs imorgon, ha det bra!
kram på er



Kommentarer
Postat av: jadu ?

vart hittar du dom där tröjorna ?: D

älskar din blogg!!!!

hejdå :) (k)

2011-02-03 @ 20:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0