glad alla hjärtansdag

Vill ni kanske veta något mer om igår? Vi kom ju som sagt 4:a och det var 8 lag med! Det var så här: Vi hade vunnit en match och två oavgjorda. Och så hade Degerfors också. Vi spelade oavgjort med Degerfors och sen så var det bara ett lag i gruppen som gick till finalen då då! Och då fick vi spela 5 minuter mot dom och dom som gjorde det första målet skulle gå vidare till finalen. Och dom där 5 minuterna gick så himla fort. Så det var 0-0.. Då fick vi avgöra på straffar.. 5 styckna i varje lag fick ta straffen. Jag, Moa, Alicia, Ronja och Julia fick ta dom. Moa sköt precis på stolpen, Alicia sköt på ribban, Ronja skött i ribban och Julia sköt också i ribban och jag satt den i högra hörnet så vi gjorde 1 av 5 mål, och dom gjorde 3. Så då förlorade vi ju på straffar och det är inte kul att förlora på straffar... Sen så skulle vi spela om tredje plats och då åkte vi också ut på straffar, vi har så himla tur säger jag bara... Men vi spelade jätte bra och sånt!
---
Hej, kom hem från skolan kanske halv 3 då gjorde jag lite läxa sen så har jag gjort hjärtkrabbelurer ♥ det är typ som plättar. Inte så mycket har hänt idag så jag bloggar när jag har något att säga till er! Kram



bild1: så såg jag ut idag
bild2: så vart hjärtkrabbelurena och det vart inte det finaste men det får duga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0