grattis världens bästa pappa!

Grattis på födelsedagen världens bästa pappa! Hoppas du har haft en jätte bra dag! Jag älskar dig mest av allt pappa <3
---

Hej på er, idag har jag inte bloggat för att jag har varit med Moa, haha gud vad kul vi hade! Nu har jag nyss ätit och har pluggat typ i två timmar? haha känns som det i alla fall, har spanska och en massa text på hjärnan.. ska plugga mycket mer imorgon! På lördag ska det komma folk hit som ska fira farsan och eftersom jag har cup på söndag så ska jag sova hos Moa på lördag :D Jag kommer troligtvis inte blogga något mer idag men jag bloggar imorgon! Men vi hörs imorgon då! KRAM
---

Från - Lisa Hultgren
Fråga - Kan du lägga ut bilden på sprayen?
den värkar funka rätt bra (a) (k)(k)

Svar - Jo det kan jag allt göra!
Kan komma bild på det imorgon ;) (k)(k)
---



bild1: jag och mina älsklingar!
bild2: dagens outfit, fast bilden är inte tagen idag,
och ni ser ju att håret är mörkare där


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0