i wanna know you name

Kroppen är helt slut efter denna träning. Tisdagar och torsdagar är så himla jobbiga men lördagar är det mest spel bara! Nu har jag precis ätit lite mat och nu vet jag inte vad jag ska göra? Är faktiskt lite nervös till imorgon när jag ska göra slingor.. Hoppas verkligen det kommer bli bra! Och klippningen, om mitt hår bli kort imorgon blir jag ledsen :( Jag har haft långt hår enda sen när jag var liten. Nu ska jag kolla runt på olika sidor och sen ner till tv:n! Jag hör nog av mig senaree också! PUSS



Bild1: Någon dag i förra veckan?
Bild2: Söt Elsa är när hon gäspar ♥

Kommentarer
Postat av: -

Tycker att tröjan du har är så otroligt fin!

Vart har du köpt den?

2011-03-21 @ 17:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0