just det, fairplay imorgon

Ojojoj, jag har inte bloggat på dyng länge känns det som..
Men jag hade inte tid igår efter att jag kom hem, jag hittade en tröja på h&m.
Sen efter stan gick vi till emma först sen till mackan och jagge! och hade kul!
Kom på just nu i denna sekund att fairplay är imorgon, sjukt nervös är jag..
Men jag hoppas att det kommer at gå bra, hoppas, hihi
Men idag så kom jag hem från skolan och sen iväg mot nobel för då var det träning,
och sen hem nu då och ta en dusch och nu satt jag mig här!
Nu ska jag ta en macka snart för måste få i något i magen efter en träning.
Men jag kanske hör av mig senare men det tror jag,
Men om jag inte hör av mig så hörs vi imorgon, ett lycka till kanske ? :)
Ha det så bra! KRAM

Världens bästa låt
Eric Clapton – Tears In Heaven




Det här köpte jag i örebro i fredags


Kommentarer
Postat av: MOLLY

Lycka till, till oss! :D

2011-02-01 @ 19:56:07
URL: http://mollysfoton.bloggplatsen.se
Postat av: Jonna ;)

Ja...lycka till, till oss ! :D<3

2011-02-01 @ 20:30:42
URL: http://jonnaasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0