me and my drum

Hej på er så här dags på kvällen. Nu har jag precis satt mig vid datorn efter att ha sett på den bästa pogramet som finns solsidan ♥ alla spelar så himla bra i den serien! Imorgon är det måndag och då vet ju alla vad det betyder, ny vecka första skoldagen på veckan. Men imorgon är det fairplay i karlberg och min pallalel klass heter det väll? men i alla fall ska dom ha fairplay och då ska min klass hejja på dom! Hoppas att dom vinner med stora siffror! Vet ni varför jag bloggar ett till inlägg nu så här dags? jo för att jag gick in på statistiken och den har höjs MYCKET sen igår så jag ville vara snäll mot er! Nej nu ska jag snart sova så vi hörs imorgon efter skolan blir den ju ändå! Ha det så bra! kram


en härlig bild på mig sen i sommras, och jag vill ha sommar nu faktiskt!

Kommentarer
Postat av: EMMSI

pallalel

HAHAHHAHAAHHA, lovisa

gullig du är

2011-02-06 @ 22:32:00
URL: http://emmakarlssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

FOTO BY ME

2011-02-07 @ 15:41:37
Postat av: mollan

Hur många besökare har du per dag ? :)

2011-02-07 @ 15:56:19
URL: http://mollysfoton.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0