musik på högsta volym? fast lite högre

Sitter i min säng och dunkar musik, lite högre en på högsta volym. Imorgon ska jag som sagt ha träning på nobel. På ondsdag har jag lust att dra ut och springa en sväng, jo så blir det! Älskar att springa, och jag blir så glad när tränaren säger att vi ska springa på träningarna, då blir en tjej vid namnet Lovisa Andersson glad om man säger så! Haha nu kom den här låten: Don't stop believin upp och när jag hör den låten tänker jag på Emmsi busungen, haha för när hon lyssnar på den här låten sjunger hon som fan! Hon är för skön alltså! Nej nu ska jag gå på toa och det här var nog det sista inlägget idag! Ha det så bra, kram
-------
från - Jadu
kommentar - Vart hittar du det där linnet?

svar - Ja du måste ju mena peace linnet?
Men det hittar jag om jag söker på: www.junkyard.se och sen
så söker jag på varumärket : peace, så kommer det upp ska du se ;)


den bjuder jag på ;)


Kommentarer
Postat av: hej

hej lovisa :)

har du varit på gotland cup någon annan gång ? ( kvittar vilka som spela )

var det någon som du var med då , kompis eller någo?

och en sak till, säg alla dom du var mest med på gotland , inte din mamma eller pappa :D

TJARÅ:D

2011-02-08 @ 16:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0