over the rainbow

Låten är så himla bra! Tänker på väldigt massa saker när jag hör den här låten! Speciellt sommar, skulle kunna göra allt för att få det varmt i lilla Sverige! Men idag i alla fall så såg vi på någon teater i Bergslag så vi slutade halv två idag! Då gick jag, Moa, Molly, Kristin, Jonna, Johanna och Malin till som hemma ♥ och tog en fika och hade det roligt! Efter det gick vi vidare till Molly och hade väldigt kul där med! Nu sitter jag och lyssnar på Over The Rainbow om ni lyssnar på den kommer ni få en känsla av längtan till sommaren! Åh vad jag längtar till sommarn, Gotland ♥ Serien och allt annat som man gör! Klagar inte om man säger så! Men nu vill jag verkligen bort med den här vidriga snön :( Eller vad tycker ni?





bild1: Så såg jag ut idag och jag orkade inte fixa mig som ni ser
bild2: En snygg bil jag hitta som jag ska stjäla en vacker dag!!
bild3: En fin hoppbild
bild4: Jag, Stella och Moa!


Kommentarer
Postat av: Felicia Andersson

Ska ni gå upp på elva manna ? :D

2011-02-19 @ 08:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0