plugg plugg och mera plugg

Har precis pluggat matte och jag ska göra det lite senare också. Har ett matte prov på frdag och jag svävar efter att få alla rätt som inte är möjligt men jag ska göra mitt bästa! På frdag så har vi fyra prov, inte så där jätte kul om man säger så.. Imorgon är det träning i nobel igen och då är det ännu hårdare träning.. Men det kommer bli skönt att springa, för jag älskar ju som sagt att springa, hihi. Bara två dagar kvar sen tar vi sportlov inge fel med det inte! Ska upp till sälen nästa torsdag och vara där tills på söndag tror jag? Det blir skönt att få åka skidor och bada badtunna! Ska bli kanon dom där dagarna med Lisa Hultgren! Nu ska jag titta runt på lite bloggar och sen vet jag inte vad jag ska göra. Ha det bra, PUSS


Kommentarer
Postat av: nyfiken ;)

vart i sälen ska du?

2011-02-16 @ 21:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0