skit också

Hej på er,
Vi spelade ju fairplay idag, och vi kom tvåa, vi vann över :
Häsängen, Aggerud och Stråningstorp men vi förlora över Katrinedal med 2-1 :'(
ett enda mål till så skulle vi haft en chans att vinna! aja men jag är glad
att katrinedal vann för i Katrinedal går ju våra lagkamrater!
Våran klass är iallafall glada att vi kom tvåa! men jag gjorde två mål också (a)
två skit snygga för er som ville veta ;)
och på måndag ska 6A spela i Karlbergsshallen och då ska vi kolla hela dagen, hejja hejja hejja!
imorgon ska jag vara med emma innan träningen sen åker vi till nobel!
och nu sitter jag och webbar med henne också!
nu ska jag kolla runt lite på internet!
vi kanske hörs senare, kram


jag vill till gotland NU med världens bästa lag! <3


Kommentarer
Postat av: din läsare

hur gjorde du målen? :D

2011-02-02 @ 20:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0