solsidan och big brother ikväll

Hej på er alla, sitter just nu i min säng och tar det lite lungt. Har varit hemma i kanske 2 och en halv timme nu ungefär. Det har gått väldigt fort dom där dagarna med det var ju 3 och en halv dag bara såatt. Men vi har haft det grymt kul och imorgon börjar helvettet igen... Får reda på mina fyra prov som vi hade på fredagen. Fast just det jag får ju reda på det på tisdag för vi ska ha utedag på nobel imorgon.
Alla söndagar är grymt tråkiga, verkligen alla, lite konstigt om jag får säga det själv.

17 maj (min födelsedag) = 80 dagar kvar
14 juni (skolavslutning) = 109 dagar kvar
17 juni (örebro cupen) = 112 dagar kvar
3 augusti (Gotlands cupen) = 159 dagar kvar
Åh vad jag längtar till dom här dagarna! Jag tänker om två månader har kanske snön försvunnit :D Liksom åh! SOMMARSOMMARSOMMAR ♥ Örebro cupen och Gotlands cupen tar vi tjejor! Kan man inte bara göra så att tiden går mycketmycket fortare? Men det är kul att jag har mycket saker att se fram emot till sommaren! Sommaren 2011 kommer röcka! 
-
Vi hörs senare, kram på er!



Fick med mig ett par wesc hörlurar hem också, i vanliga fall
har dom kostat 800 kr men jag fick dom för halva, vilket kap säger jag bara!
I love them ♥

Kommentarer
Postat av: !?!?!?!?!

PIP DÅÅÅ????????

2011-02-27 @ 18:59:10
Postat av: emelie

din systers 18 årsdag då ? ;o

2011-03-02 @ 16:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0