top model 12

Sitter nere i källaren och kollar på top model 12. Ska ta det lugnt idag för jag är så himla trött efter denna dag. Vi har ju som sagt haft utedag idag och vi åkte skridskor och massa :e haha. Åh vet ni vad jag vill ha? Ett lamm.. Tänk er ha ett lamm och ligga och mysa med, fy så mysigt! Imorgon börjar mitt nya liv för er som vill veta, ska bli biff till sommar och jag får bara äta popcorn och kanske chips? Men inget godis! Bara så ni vet lixom. Nu ska jag fortsätta att kolla på tv och ah, haha vi hörs senare!
PUSS


Min älskling på bilden ♥

Kommentarer
Postat av: Natalie - Fokus: teckningar & fotografier

sv Jag gör alla mina designer helt själv från grunden! :)



Med hjälp av massa html-koder osv från designadinblogg.se ibland också.



Och tack!!

2011-02-28 @ 16:13:19
URL: http://nataliehakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0