träning om 25 minuter

hej på er,
jag kom hem vid tolv igår från sofia så jag hann inte blogga.
så jag tänkte göra ett litet smått ointressant inlägg nu innan jag åker till träningen.
sen efter träningen ska jag, mamma och pappa till IKEA.
och jag ska fråga ifall vi kanske kan åka till marieberg en liten snabbis.
efter IKEA ska jag nog ta det lungt här hemma tror jag? jo men så blir det!
jag är ganska trött idag, men jag blir allt pigg snart när jag har fått ingång benen!
men nu ska jag snart åka till träningen eller om 25 minuter.
men haha mina fingrar skirver ovanligt fort idag, haha skit vad fort jag skirver idag..
konstigt för så här snabbt har jag aldrig skrivit, haha
nej men nu blev det lite långt så nu ska jag sluta prata!
ha det bra så hörs vi senare, KRAM


nu fick nu en gammal bild, har inga nya typ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0