träningsvärk

från - jadu ?
fråga - vart hittar du dom där tröjorna?: D
älskar din blogg!!!!
hejdå :)(k)

svar - jag hittar dom tröjorna på:
www.h&m.com och www.ginatricot.se
och jag kommer inte ihåg vart jag hitta dom andra tyvärr..
hejdå :)
-----
hej, idag efter skolan gick jag till stan och mötte emmsi och sosso där,
sen så gick vi och kolla lite, sen gick vi till sofia, sen gick jag och emmsi
till mig vid fem för vi hade träning halv sju, så vi åt här hemma hos och mig
och greja lite sådär!
och den här träningen var så himla jobbig ska jag bara säga er, herregud.
men så är det varje träning nu, men det är bara bra det!
nu har jag precis tagit en korv och nu satt jag mig här vi datorn!
och nu sitter jag i köket med datorn så jag ska ta mina slöa ben upp till rummet..
hör kanske av mig senare, och vill ni veta en sak?
jag älskar varm saft som vi får på varje träning ♥
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0