sol och värme




Thailand ♥


Tenneriffa


Spanien



Cypern
-
Varma länder är allt för mig. När jag blir äldre vill jag inte jobba i Sverige. Jag vill jobba utomlands! Jag vill utomlands och se saker, uppleva saker som man aldrig trott att man kan vara med om, otroliga plaster som man tror att det bara finns i filmer fast man vet att den platsen finns någonstans mitt ute i världen någonstans. Jag måste ha sol, värme och hav. Jag vill inte ha en sol som är bakom dom gråa molnen och marken som man inte ens ser pga snön som ligger och har tagit över allting. Jag har varit i Thailand nu i år dessutom. Jag saknar Thailand mest av allt, Thailand får man verkligen allt och lite till! Om jag fick chansen att komma tillbaka dit nu så skulle jag ta den chansen. Jag vill tillbaka nu, till Kohlanta. Det är verkligen den bästa platsen på hela jordklotet. Jag har varit i Cypern också men det var för många är sedan. Jag vill gärna tillbaka dit och se hur det ser ut där också! Jag har aldrig varit i Tenneriffa eller i Spanien men jag vill gärna besöka dom länderna! Men som sagt så saknar jag Thailand över hela mitt hjärta och jag ska tillbaka dit! Thailand är allt


Kommentarer
Postat av: elin

SVAR: åh tack så mycket fina du! Din blogg är också super. Min syster har gjort den, men jag tror att hon googlade sig fram :D♥

2011-02-28 @ 18:25:57
URL: http://ellibo.blogg.se/
Postat av: hihihih

teneriffa är jätte mysigt !!

2011-02-28 @ 20:00:09
Postat av: hihihih

teneriffa är jätte mysigt !!

2011-02-28 @ 20:00:22
Postat av: ihihi

teneriffa är jätte mysigt kan jag säga dit borde du åka någon gång!:D

2011-02-28 @ 20:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0