20011 - 01 - 25

från - emmööösi
kommentar - vad stor elsis har blivit!!!!

svar - hehe jag vet det emmsi ;)
haha jag fick riktigt fina kommentarer av dig ;)
haha
_________________________________________________

skolan idag gick också jätte fort, det är bra det! så de är helg snart!
haha i skolan idag, när vi skulle till maten idag är alla hade gått så är det bara
jag och några tjejor kvar i klassrummet, haha du rita jag en katt bakifrån, och den vart ju inte speciell snygg om jag säger så, haha
men då glömde jag sudda den så vi gick till maten och hade kul.
sen när vi kommer in i klassrummet efter lunch rasten så säger malin: lovisa? din katt är kvar på tavlan.
och då börjar alla tjejer skratta, och då fråga våran lärare vad det var som var så kul, och haha
jag bara ehm, min katt är kvar, och alla bara va? så springer jag fram till tavlan och tar bort den,
men haha då börja hela min klass skratta åt mig, hahah och alla skratta ty i en en kvart eller något,
det kanske inte låter så kul, men om du skulle gå i våran klass så ah, helt underbar är våran klass, haha
sen klockan fem är det träning :D kul!
men jag kanske hör av mig innan jag åker om inte så hör jag mig av efter
KRAM


haha jag var allt lite speciell när jag var liten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0