äntligen

hej,
anledningen till att jag inte har bloggat något idag är för att:
jag vaknade typ 10 tror jag? sen låg jag i sängen typ i en kvart,
sen åt jag frukost sen packa jag till träningen och sen var klockan halv tolv helt plötsligt, hah
sen träna jag till halv två och kom hem två, då åt jag, sen vid halv tre så började jag 
rensa byrån med massa gamla saker i så jag kan lägga lite kläder där.
och jag vart klar nu, haha. men jag har vikt om kläderna i min garderob ute i hallen här uppe.
och sen så har jag lite tröjor i den här byrån inne i mitt rum, så nu får jag plats med allt..
och vet ni? haha jag hittade en bok som jag hade skirvit om dagarna i turkiet 2008,
det ståg så gulligt! åh det stället saknar jag :( och thailand...
nu lyssnar jag på musik, ah det gör jag nu,
hör av mig senare! KRAM

BÄST MUSIK JUST NU: ´
Regina Spektor – Samson
Supreme – Mammas gata
Jean Love – Let's Party
Ellie Goulding – Your Song
Bob Marley & The Wailers – Buffalo Soldier
Bob Marley & The Wailers – Could You Be Loved
Bob Marley & The Wailers – Could You Be Loved
grymt bra låtar!




bild1: Oskar min kusin, faster Linda, jag som var brun! och syrran Emelie.
bild2: utsikten ifrån hotellrummet, fast man kunde ta ut mot havet också!
bild3: min söta kusin Oskar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0