går inte att beskriva känslan

jag har i magen varenda dag, det enda jag tänker på är thailand! jag känner en stor tillbaka längtan dit som ni säkert har fattat nu. men jag tänker på det hela tiden. när jag tänker på hur kul vi hade varenda dag börjar jag nästan gråta. den här semestern är det bästa semestern någonsin! jag vill sola, bada, åka tuk tuk, äta hot pan, åka in till saladan, gå och köpa glass i minimart, gå på stranden, känna värmen, träffa oma, ah jag vill vara i thailand helt enkelt! allt var så jävla perfekt med allt. fanfanfanfan :'( jag vill tillbaka, det är den enda jag vill! jag vill gå ut och äta på kvällarna sitta på stranden och äta middag, herregud ni fattar inte hur jag känner mig. alla vill tillbaka, det var så himla kul att vara tillsammans med alla hela dagarna! jag fösköker att inte tänka på det, men det går verkligen inte.. jag känner hur jag vill tillbaka nu, jag kan åka nu om jag fick! om mamma eller pappa skulle komma in hit till mig och säga: lovisa vi har bokat en resa till thailand igen :D i en månad börja packa vi åker till arlanda om en timme! fyfan vad jag önskar att skulle kunna hända, jag vill till thailand nu! jag känner mig hemma i thailand, det är mitt hem känner jag. alla mina vänner är här och jag älsakr dom mest av allt men jag vill till thailand lika mycket som jag vill vara här. jag vill inte vara här när det är vinter. klumpen i magen av att jag längtar så förbaskat tillbaka jag kan inte finna ord, det är helt sjukt. jag vill till kohlanta, bo på hotellet lanta villla i rummen T1 och T2 världens bästa rum. min familj bodde i T1 och familjen hultgren bodde i T2, det var en bungalow med en dörr emellan som man bara kunde öppna. allt var verkligen perfekt! inget kan bli bättre en den resan. jag har aldrig haft så kul i hela mitt liv. det var min bästa månad i hela mitt liv. fan säger jag bara, allt gick så himla fort, en hel månad (?) det kändes som en vecka. allt kändes som ett ögonblick. jag kommer ihåg på julafton, femkampen på dagen och sen middagen. sen så haha hoppar jag lisa och rebban i polen med kläder. haha fyfan vad det var kul! nu känner jag hur vi ska börja spara pengar igen! jag ska försöka tiden att gå fort! jag vill till thailand nu! jag säger bara en sak:
ta mig tillbaka till thailand, uppfyll min enda önskan! allt var perfekt, nu vill jag dit! nuuuuu! ta mig tillbaka






ta mig tillbaka till mitt andra hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0