har redan fått tränings värk

hej på er,
nu har jag precis kommit ut ur duschen, och jag ska säga er en sak,
fyfan vad det var skönt att träna! men det var jobbigt...
vi träna i nobelhallen nu ska jag berätta hur vi tränade,
1, sprang två varv runt hela den där saken
2, vi sprang tempo ökning i hela en sån där korridor (5 gånger)
3, hoppa gråda upp för alla trappor (5 gånger)
4, hållde på med bollen
och det där med groderna var så himla jobbigt men jag körde ju endå, haha
men efter det där asså benen känndes som spagetti, haha ah herregud
det kanske inte låter så jobbigt men tänk er jag har inte tränat på en månad så kör jag det där
fyfan rent ut sagt. men nu är jag med igen!
men nu ialla fall så webbar jag med malin och emma,
och nu ska jag ta någoting och äta sen ska jag kolla på andra avenyn resten av kvällen.
men jag kanske hör av mig senare, men nu sa jag kanske.
så om jag inte hör av mig senare hörs vi imorgon!
ha det så bra, KRAM


rätt ny bild fick ni också (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0