heaven is a place on earth

I LOVE THAT SONG TOO!
har hittat massa gamla goa låtar som man lyssna på när man var mindre!
______________________________________________________________

hej igen,
jo ni vet att man var tvungen att ladda ner det där?
haha det vart som vanligt, vilken tur! haha
om det skulle bli något annat grejs skulle jag bli sur..
men jag kanske hör av mig innan jag åker till mormor och morfar och käkar kräftor,
men det tror jag för vi ska dit klockan sex!
om ni vill veta en sak: så älskar jag verkligen ÄLSKAR musik, det är det bästa som finns!
men ha det så jätte bra så hörs vi
KRAM



sähär såg man ut denna fredag, körde på löckigt hår todayyy,
och sen så ser ni att jag inte har typp något smink men jag orka
verkligen inte i morse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0