hej halloj tja tjena ?

ah som sagt så orka jag verkligen inte blogga förut, hade precis
pluggat fått ont i huvudet och så prata jag lite med sofia<3
nu sitter jag och inte gör så mycket ska plugga ännu mer snart.
som sagt så har jag ju, tyskland, spanska glosor och matte.
idag fick vi reda på i skolan att fairplay är om en vecka idag..
men vi har ju inte övat någonting? eller jo idag med kläderna man hade i skolan.
väldigt tur att jag tog mysisar idag då, men vi kan öva på måndag också.
mdn jag blir så himla arg att vi inte ska få vara i karlberg och spela.....
åhhhhhh, vi ska vara i sjöängshallen? skit litet ställe, åh vad trött jag blir...
min klass som hade sett fram emot och få spela på sin EGEN skola...
för kolla här, jag går i klass 6B och alla andra skolor som går i 6B får vara i karlberg
och min pallalel klass eller vad det heter går i 6A och resten är 6B,
då tycker jag att min klass som går i 6B borde få spela i karlberg, haha fasiken
men vi ska vinna endå ;)
haha jag är redan taggad och har en klump i magen för man är så nervös, haha
nu ska jag gå och plugga lite tror jag ? ah men det får bli så, vill ha bra betyg!
hörs senare KRAM


Kommentarer
Postat av: Anonym

Går du i 6:an?

2011-01-26 @ 20:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0