känns som om äventyret började igår..

har fått en till kommentar -
från -
Linnéa
kommentar - hur blev du,fanny,malin och sofia kompisar ? :)

svar - hur vi vart kompisar?
det börja med att jag och sofia prata lite på msn då och då..
sen så börja jag prata lite med fanny :) sen efter det så sa vi tre till
varandra att det skulle vara kul om vi sov över en helg, och så gjorde vi det.
och då ville malin också vara med, och då var hon det.
och allt började i oktober 2009 så vi har varit vänner i 2 år i oktober i år :)
ah det var så det gick till.
______________________________________________________________

hej igen,
kom hem från träningen vid kvart över 6 ungefär, då gick jag och duscha
sen efter det tog jag mig lite käk sen så gjorde jag matte.
och imorgon kommer dagen tillbringas vid bordet i köket och ska plugga matte hela dagen.
jag måste verkligen det, för det behövs!
så imorgon kommer det inte bloggas något mycket, men det är så det är skolan går före datorn!
men jag kommer säkert göra något imorgon på kvällen, eller kanske på eftermiddagen,
men jag måste verkligen göra matte helt enkelt!
och vet ni?
jag ska snart ha en ah kanske tävling? om ni vill?
eller typ dagens låt eller dagens fråga?
vad tycker ni? det är ju lite kul sådär tycker jag ;)
men jag kanske hör av mig senare, om inte så hörs vi imorgon och jag lovar att jag kommer göra
minst ett inlägg imorgon! ha det så bra!
KRAM



bild1 : emma, astrid, jag och hagis!
bild2 : nästan hela laget!
ska bara säga en sak! GRYMT taggad till cupen på lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0