kladdkaka

hej på er,
nu har datorn blivot fixad så nu går det att vara inne på den (A) glad tjej!
jag fick stanna hemma idag från skolan idag också :(
jag känner mig bättre men nej jag är så förskyld sen så har febern sjukigt lite.
nu lyssnar jag på : Do-Ther-Tum (Doo Doo Doo) och den låten är ifrån thailand
och den väcker upp minnen kan jag säga, fyfan vad jag längtar tillbaka,
FAN, nu börja jag tänka på thailand igen, allt vi gjorde, åhhh HOT PAN :'(
godaste maten jag någonsin har ätit :(:(:(
TA MIG TILLBAKA, fan.
aja men idag har jag inte gjort så mycket, bara tagit det lungt och tänkt på thailand, haha jag är besatt
men sök på den låten skit bra är den!!!!!
nyss så baka jag och syr min en kladdkaka som vi väntar på att den ska bli klar.
ha det så bra
KRAM



 
                           detta skulle sitta fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0