kommentar

från - mig (a)
kommentar - shit vad fin du är är ! :D
vilket/vilken är din favorit sak du köpte från thailand ? kram!

svar - haha tack så mycket ! :D
eh ja du? det var en bra fråga!
hmm.. jag gillar min klocka väldigt mycket jag jag köpte där nere,
men jag gillar nästan allt lika mycket faktiskt :)
+ så skulle det vara kul om ni kommenterar vem ni är också!
___________________________________________________

hejsan,
nu har jag precis ätit lasagne, det är grejer det (Y) haha
idag har jag träning klockan fem i nobel, åh den där jobbiga träningen idag.
och vi ska ha en likadan träning på tordag i nobel också, men det blir bra de
vi ska börja träna tre gånger i veckan, eller ah vi ska träna 3 gånger i veckan ena veckan
och sen veckan där på blir det två träningar så det blir varanan, haha hoppas ni fatta :e
förut i skolan hade vi en data sak, man ska svara på massa frågor och då fick
vi lyssna på musik, det tyckte jag var jätte snällt (a)
men nu ska jag kolla lite på datorn sen ska jag dra mig till nobel,
KRAM



en blond blek gammal lovisa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0