matchens lirare

hej på er,
idag har jag ju inte bloggat något för att vi har ju haft cup.
dagen började med att gå upp halv sju för vi hade samiling halv åtta på kilsta.
ah sen åkte pappa och jag till kilsta och då var hela laget där eller inte alla
så vi vänta in alla sen så åkte vi. vi kom dit vid kvart i nio kanske? då
fick mitt lag byta om för vi hade match tjugo över nio, den matchen blev
1-1, vi spelade skit bra men vi hade svårt att få in bollen i målet..
sen så hade vi match vid fem i halv elva då vann vi med 2-0 (Y)
sen den sista matchen kommer inte ihåg vilken tid men vi förlora med 1-0 :(
och jag stog den matchen :( fyfan vad rädd jag var..
men efter den matchen så fick vi reda på att vi hade gått till kvartsfinal för vi kom tvåa i våran grupp!
då vart vi SÅ glada, haha. den matche, jag tror aldrig spelat så bra, ni skulle allt se mig då ;) haha 
men den matchen vart 0-0 så då fick vi ta straffar :( jag moa och alicia fick ta dom tre..
jag kommer inte ihåg vilka vi mötte mot men dom satt två och momma en,
och alicia och moa hade satt sina och då var det bara jag kvar (?)
och jag var så himla rädd när jag skulle skjuta :( men vet ni?
haha jag satt den och jag blev så himla förvånad och jag blev så himla glad :D
och då kom moa till mig så började vi kramas lite, och sen kom hela vårat lag coh rävåsen röd!
och vi hoppa runt där och hade riktigt kul!!
och sen ropa dom ut att jag hade blivit matchens lirare också och jag tror jag aldrig har varit så himla glad i hela mitt liv förut, ett minne för livet ♥
sen så kom vi ju till semifinalen och då förlora vi med 2-1 och alla vart så ledsna och jag med såklart
och jag vart så himla arg så jag sutta vattenflaskan i väggen när vi kom in i omklädningsrummet :(
men sen så skulle vi ju spela om tredje pris, och då fick det där laget en jävla straff som dom satt........
och dom vann på den, fan vad arg jag är just nuuuuuuuuuuuuu, åhhhhhhh
men vi kom fyra av tolv lag och det är inte dåligt det!
och rävåsen röd kom fema och det är också bra! den här cupen kommer jag aldrig glömma!
nu är det tre cuper som jag ser fram emot, degeforscupen, örebro cupen och gottland ♥
jag ska bara säga en sak: jag har världens bästa lag!!


<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0