ny header !

vad tycker ni om den?
det är LISA som har gjort den till mig, så snäll så!
jag berätta ingenting hur jag ville ha den och hon gjorde en sånn fin iallafall!
och jag vart jätte nöjd!!
men igår fick jag en till kommentar som det stod:
i vilket pogram gör du dina headers ?
svar: jag gör dom i picasa och det gör även lisa som hjälpte mig!
men nu till dagen,
idag ska jag vara med sofia, fanny och malin.
jag har träffat sofia nu i två dagar :D
men jag har ju inte träffat malin något :( och inte fanny heller
eftersom att hon kom hem ifrån egypten igår (Y)
men nu ska jag snart börja göra mig iordning och så ska jag ringa till dom för
dom är inte inne på msn någon av dom så dom sover väll säkert...
men aja
''KRAM'' på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0