oh no

nu är jag inne på min syrras dator för att
det har blivit något virus på den som jag är inne på, så nu håller pappa på och försöker fixa det..
jo jag hoppas verkligen att det kommer lösa sig.
jag tror jag ska till skolan imorgon för att jag känner mig mycket bättre nu.
men jag har ont i halsen, men det är inte så farligt.
just nu vill jag bara en sak: ta mig tillbaka till thailand.
jag hoppas och tror att vi ska åka till thailan efter jul iår för alla vi vill tillbaka.
ah ni fattar inte vad jag längtar till coh lipe och till koh lanta, det är helt sjukt.
thailand är verkligen allt jag tänker på nu och det kommer jag göra varje dag framöver.
ta mig tillbaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0