rubrik?

från - anonym
fråga - Går du i 6:an?

svar - haha ah det gör jag :)
vad trodde du? :)
---------------------------------

hej, har inte så mycket att berätta men kände för att blogga lite.
nu ska jag kolla på solsidan, har bara fyra avsnitt kvar, inte bra.
det har börjat blivigt kallt här hemma i lilla karlskoga igen, nu är det 18-
nu var lovisa glad :D mean girls 2 har kommit ut :DD haha fyfan vad bra!!!!
emma berätta det nu till mig och jag vart jätte glad! haha
men nu ska jag kolla på solsidan, ha det så bra nu!
KRAM



fasiken vad snygga vi är mallan!
den sista bilden är från putte... :( 
saknar det som fan sent ut sagt....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha jag trodde du gick i 7:an :D

2011-01-27 @ 17:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0