Stay with me honey, stay with me honey, stay with me

Love is my drug - John ME ,
fyfan vad bra låt, I LOVE IT!!!
__________________________________

hej på er,
nu har jag varit hemma en stund och jag är väldigt irriterad....
jag skulle logga in på msn, men då kommer det upp en ruta som det står:
en senare version finns tillgänglig. du måste installera den senare verisonen
för att kunna fortsätta...
MEN VAFAN????
jag kanske vill ha msn som jag har haft det, åhhhh så nu håller det på att installera men jag lovar det kommer bli värsta dåligt och dampigt, jag LOVAR..
men idag får jag ju kräftor, YES
hihi, och det kommer inga bilder nu så det kommer ikväll i stället! jag lovar!
idag gick skolan väldigt fort, så bra! haha. imorgon är det ju cup, ÄNTLIGEN, har längtat att möta andra lag på evigheter!
men nu ska jag väl vänta på att jag kan logga in på msn, fan om det saken....
aja hoppas det blir bra, ni får ha det så bra!
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0