svar på frågestunden

från: frida
fråga:
hej!
hoppas du har haft det bra i thailand :D
fråga: kan inte du ha såhär ''ur min garderob'' då tar du ut nåt och skriver vart du har
köpt den och lägger ut bild ?
kram! :)

svar: hej!
vi har haft det jätte bra i thailand :D
jo det kan jag ha men det kommer ju inte idag iaf,
till veckan kanske :)
kram

från: stina
fråga:
jag hoppas du kommer ha kul i thailand!
nu kommer frågan: kan inte du ta kort i ditt hus ?
eller i din lägenhet
ha det så bra
kram

svar: jag har haft det kul i thailand! :)
jo det kan jag göra
och jag bor i ett hus
kram

från: amanda
fråga:
för det första så älskar jag din blogg och ditt uttseende!
men min fråga är,
är din hårfärg naturlig eller har du färgat ?

svar: haha tack så mycket!
nej det färgen jag har nu är inte min natirliga hårfärg,
för kanske två år sen så slinga jag mitt hår lite blondt, 2 gånger
sen så vart jag trött på det så då färga jag brunt
och då ångra jag mig så då la jag i ljusa slingor och då vart det såhär
men det har ju solblekts lite i thailand nu också

från: emmsi
fråga:
vill du ha en mandarin ?

svar: nej tack :D

från: anonymis
fråga:
jag vill att du svarar helt ärligt! vilka har di varit ihop med? om du räknar med hela
ditt liv?

svar: eh haha..
jag har inte precis haft något seriöst sådär utan
det har väll mest varit när jag var mindre och när man
skicka runt sånna där lappar vet ni med: ja, nej eller kanske
haha

från: anonym 
fråga:
har du strula med nån ? :)

svar: nej det har jag inte eftersom att jag inte har haft något ''seriöst''

från: e
fråga:
vilken är din favoritfärg och favoritmat? :)

svar: min favorit färg? hmm..
jag vet faktiskt inte jag gillar nästan alla färger
och detsamma med maten jag har ingen direkt favorit :)

från: L
fråga:
love ditt uttsende !
så därför undrar jag vad du använder för mascara? :)

svar: tack så mycket!
jag använder tre olika mascarer,
först tar jag, masterpiecemax efter den tar jag
ett drag med, build-up (extra volume)
och till sist tar jag ett till drag med, the colo ssal volum' express
:)

från: hihi
fråga:
läser duu några andra bloggar ?
isåfall vilka ? :D

svar: oj jag läser så himla många olika bloggar så
jag kan inte skriva upp dom för det är minst 10-15 stycken :)

från: :D
fråga:
tycker du att du är populär ?

svar:
haha om jag tycker att jag är populär?
klart att jag är populär, men
haha vad tror du ? 
gissa dig fram :)  

från: !
fråga: -

svar:
okejokej?

från: !
fråga:
vilken/vilket är ditt absoluta favorit outfit?
släng gärna in en bild!

svar: jag gillar alla mina kläder men visst jag
kan ta ut något smått och gott ifrån garderoben som jag gillar

från: linnea
fråga:
vem är din bästa vän ?

svar: jag har många bästavänner!
men dom jag är med nästan varje dag är:
malin,sofia och fanny <3

från: ?
fråga:
vart köper du alla dina wesc tröjor ?
 
svar: jag beställer hem dom via internet,
men jag går in på sidan: junkyard.se

från: hejhejhej
fråga: hej jag tycker du är fin

svar: tack så mycket

från: emmsi
fråga:
hatar du mig?

svar: nej jag hatar inte emma om du tror det
du som skriver att du är emma för emma
har sagt att det är någon som skirver hennes namn
haha :)

från: kulT  
fråga:
hej vad gillar du mest av allt ?

svar:  hej, det jag gillar mest av allt det är att spela fotboll
det slår allt!

från: RRR
fråga:
vad tycker du om kissies ?

svar: vad jag tycker om kissie?
jag tycker hon är för mycket och hon tror hon är någon 
och jag läser hennes blogg för jag tycker det är så kul att
se vad hon skämmer ut sig med
haha

från: maja
fråga:
hej,
hur var det i thailand? :D
kram
 
svar: hej,
det kunde inte bli bättre en hur det var,
jag längtar tillbaks så himla mycket men jag vill ändå vara hemma!

från: emMMMMmmsi
fråga:
lovisa, det var inte jag som kommenterade det där
hatar du mej ?
haha, fan vilka nolifer!!

svar: haha du jag förstod det :e

från: K
fråga:
hej vad gillar du mest av allt?

svar: spela fotboll!!

från: rebecca
fråga:
hej jag hoppas du hade det bra i thailand!
och jag ville säga gott nytt år till dig!
ha det så bra!
förresten så älskar jag din blogg!
puss :)

svar: hej jag hade det jätte bra i thailand!
tack så mycket och gott nytt år på dig med!
kram :)

fråga: anonym
från:
vad vill du ha för hårfärg?

svar: den färgen jag har nu :)

från: jessica
fråga:
när fyller du år? :)

svar: jag fyller år den 17 maj :D

från: -
fråga:
 finns det nåt du aldrig kommer göra i ditt liv?
 
svar: inte vad jag vet nu :)

från: hihihihi
fråga:
hur länge har du spelat foboll?
 
svar: i 8 år ungefär :)

från: jag älskar din blogg
fråga:
hej hur var det i thailand?

svar: hej det var helt töppen!

från: olivia
fråga:
vilka är dina favorit låtar?
plus så tycker jag du är jätte fin (a)

svar: like a G6, för jag har fått den på hjärnan
och sen den gamlaste låten som finns: Good girls go bad!
tacktack!

från: daniel
fråga:
hur är det?
nu när du har kommit hem ifrån thailand?

svar: haha jo det är bara bra!

från: alva s
fråga:
för det första så har du världens sötaste katt finns ingen sötare en din!
men nu till frågan:
hade du det bra i thailand och är du brun ?

svar: haha tack jo jag vet hon är jätte söt (a)
ja jag hade det bra i thailand..
och jag är brun men jag trodde jag skulle bli brunare..

från: en liten beundrare ;)
fråga:
vilka bloggar läser du?
och vilken blogg tycker du är bäst av:
lisahannahultgren.blogg.se
-
tttjarebbis.blogg.se
 
svar: jag läser väldigt många bloggar så jag kommer inte skriva upp dom! 
jag tycker dom är lika bra båda två! 

från: måste få vetaaa
fråga:
JAG VILL HA DINA KLÄDER
SÅ HIMLA BRA SMAK HAR DU!!!
men vart har du köpt den rosa-vita tröjan på din header?
så himla snygg (a)

svar: haha om du vill ha mina kläder köp sånna ;)
jag kommer tyvär inte ihåg det förlåt :(
ah jag vet att den är snygg!

från: amanda
fråga:
vilket dagis gick du på när du var liten? :)
 
svar: jag gick inte på dagis utan jag gick hos en dagmamma :)

från: caroline
fråga:
vem är absolut din bästa vänn? :D
♥♥♥
puss!(K)

svar: jag har många bästavänner!!!!
puss på dig med!!
saknar dig :( (K)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0