taggar som fasen här hemma!

kommentar
från -
lina
kommentar - har din syster någon blogg ?
vad heter den isf ? :p

svar - ja det har hon,
www.anderssoneemelie.devote.se
__________________________________________

hej på er,
nu har jag varit hemma i kanske två timmar ungefär, har hunnit
packa och gått på toan, som jag gjorde för 10 sekunder sedan, och nu gick jag hit.
fyfan vad mätt jag är, och sen så har jag ont i magen för jag är så nervös till cupen imorgon :(
fan jag vill kolla på damerna imorgon också för då ska vi ha en tyst minut för thomas... :'(♥
jag hör av mig senare,
thomas, du kommer att finnas i alla våra hjärtan! jag glömmer dig aldrig,
du kommer alltid vara en del av mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0